.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری مراسم عزاداری محرم با سخنرانی های آیت الله صدوقی در فرح آباد+تصاویر

مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور خاطره انگیز و سخنرانی های شبانه و فکورانه آیت الله صدوقی مازندرانی در حسینیه بزرگ ارشاد فرح آباد که با استقبال بسیار گسترده شهروندان فرح آبادی و روستاهای پیرامونی مواجه شده است، برگزار می شود.

که این مراسم که هر شب در فرح آباد با طعام دهی همراه است، با استقبال گرم و تاثیرگذار مردم دائر بوده و آیت الله صدوقی مازندرانی با سابقه حضور ۱۴ ساله قبل از پیروزی انفلاب اسلامی، حالا پس از ۳۴ سال، بخاطر شدت علاقه به فرح آباد و شهروندان وفادار فرح آبادی، دوباره به فرح آباد بازگشته، با طرح مسائل بنیادین و موضوعی، محور اصلی این استقبال گسترده شده اند.

آیت الله صدوقی مازندرانی مفسر قرآن، رئیس مدرسه علمیه امامیه و امام جماعت مسجد جامع ساری که از معدود علمای اعلام مازندران در ساری است، ضمن تقدیر از حضور و استقبال گسترده مردم از مراسم عزاداری منتسب به سید و سالار شهیدان و نیز همراهی هوشمندانه کودکان و نوجوانان و جوانان، خواهان استمرار این حضور و استماع پرانگیزه مباحث مطروحه شد.

وي در هر شب با طرح مباحث موضوعی، تلاش بسیار ارزشمندی را برای تبیین قیام عاشورا جایگاه انسان، رسالت مومنانه، چگونگی بهره گیری از منبر و اماکن مذهبی، فلسفه عزاداری ها، تقبیح خراقه ها و تحریفات و اضافات مربوط به نهضت اباعبدالله الحسین(ع) و دهها گرایش دیگر آغاز کرده که یقیناً باب جدیدی در شناخت عاشورای حسینی است.

گزارش خبرنگار ما حاکی از آمادگی هیئت امنای حسینیه ارشاد بزرگ فرح آباد برای میزبانی از میهمانانی است که در سالهای گذشته منابر آیت الله صدوقی مازندرانی را در ساری تعقیب می کردند./فرح آباد نيوز

 

 

فرح آبادنیوز

فرح آبادنیوز

فرح آبادنیوز

فرح آبادنیوز

فرح آبادنیوز

فرح آبادنیوز

فرح آبادنیوز فرح آبادنیوز

فرح آبادنیوز

فرح آبادنیوز


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.